lovagi-erények-wikipédia
Thu, 27 Oct 2022 22:06:05 +0000

A paradicsomleves finom volt, nem paradicsomszószból készült, tartalmazott zöldséget és mozzarellát, de barackkrémlevesnél én is jobbat tudok. A rakott krumpli semmi extra, a tészta hússzelettel és ráolvasztott sajttal nagyon sós volt (gondolom ezt ellensúlyozandó adtak hozzá grátisz üdítőt). Ami a lejobban ízlett a magos rántottszelet rizzsel többféle maggal. A kiszolgálás nem volt extra, nem ugráltak körül minket, de a pincérnő kedves volt. Eléni KiriakidisKicsit sokat kellett várni a rendelésfelvétel után, de az ételek nagyon finomak voltak, a kiszolgálás kedves. Egyébként nagyon hosszú az étlapjuk, szinte bármilyen féle ételt meg lehet találni! Ajánlom mindenkinek! :) Attila BertaKellemes hely, Baráti társaságunk itt találkozott és mind a találkozó, mind pedig az ebéd jó volt. Finom ízek, udvarias kiszolgálás. Máté KotroczóA hely specialitását, a La Mia pizzát kértem. Sült szilva és meggy koronázta a tejfölös-mustáros alap zamatosan fűszerezett csirke csíkjait. A tészta jól átsült, vékony, ropogós és puha is egyszerre.

Szentendre SZÉP kártya elfogadóhelyek

Szakács - Szentendre - Hírnök Állásportál

– Márton napi programok – Szilveszteri programok Kiadó garázs budapest XIII.

Újévi menü: rendeljen helyi éttermektől! - Szentendre Város Hivatalos honlapja

Ha legközelebb Szentendrén járunk biztos benézünk egy ebédre. 👍🙂 József Illés Kellemes csalódás volt. Finom ételek, kedves, figyelmes kiszolgálás. Az árak sincsenek elszállva. Remélem még visszatérünk. Bernáth Tamás Mi az új helyén tálaltunk erre az étteremre, a Mathias Rex Panzió közvetlen szomszédságában. Finom ételek jó áron. Kedves kiszolgálás. Anita FK Sok szentendrei helyről rendeltünk ebédet az elmúlt évben, hogy kipróbáljuk a kínálatot, végül lecövekeltünk itt. Változatos menü, legjobb ár/érték arány. Márk Molnár Jó volt a pizza megfizethető a poncér kedves csak egy problémám volt légyszives figyeljetek hogy a kagylón a "bajsza"ne legyen benne!!!!! Dominik Három éve, amikor itt jártunk, nagyon színvonalas, jó volt, jót ettünk. Sajnos a mai napon zárt ajtókat találtunk, az itt megadott telefonszám nem működött, a Facebookon lévőt pedig nem vették fel. Márk Goldschmidt Isteni ételek 😁 szinte minden nap innen rendelünk menüt ami teljesen megfizethető és emellett magas színvonalú ❤️ gyönyörű teraszán kellemes a fogyasztás.

La Mia Pizzéria and Restaurant Szentendre - Hovamenjek.hu

1 km| 76 percTovább egyenesen nyugatra ezen földút 66 Eddig: 5. 1 km| 76 percTovább enyhén jobbra északnyugatra ezen Szentlászlói út (1116) 67Eddig: 5. 4 km| 80 percTovább egyenesen nyugatra ezen Annavölgyi út (11113) 685Eddig: 5. 6 km| 84 percTovább egyenesen nyugatra ezen Annavölgyi út (11113) 69Eddig: 6. 6 km| 100 percTovább egyenesen nyugatra ezen Dömörkapu út (11113) 70Dömörkapu, autóbusz-fordulóEddig: 8. 1 km| 121 percTovább egyenesen nyugatra ezen egyéb közút 716 Eddig: 8. 1 km| 122 percTovább egyenesen nyugatra ezen egyéb közút 72Eddig: 9. 0 km| 136 percTovább egyenesen nyugatra ezen ösvény 73Eddig: 9. 2 km| 138 percTovább egyenesen északra ezen ösvény 74Eddig: 9. 3 km| 139 percTovább egyenesen északnyugatra ezen ösvény 75Eddig: 9. 8 km| 147 percTovább egyenesen északnyugatra ezen egyéb közút 76Eddig: 9. 8 km| 147 percTovább enyhén balra délnyugatra ezen ösvény 77Eddig: 10. 2 km| 153 percTovább egyenesen északnyugatra ezen földút 78 Eddig: 10. 3 km| 155 percTovább egyenesen északnyugatra ezen ösvény 79Eddig: 10.

Szentendre Sikáros | Mentett útvonalak,túraútvonalak,turistautak.

És drágább volt a pizza, mint ami ki volt írva a neten az étlapra. Kata 09 November 2021 23:15 Sajnos ma csalódás volt a Carbonara pizza. Vastag tésztával kértem. A pizza égett volt. A sajt keserű rajta. A széle ehetetlenül kemény. Reklamáltam messengeren. Nem elösször. A válasz az volt, hogy náluk ez a vastag tészta. Sajnálom, hogy ez szerintük megfelelő minőség. 3-ból 1 rendelés volt jó. A másik kettő kifogásolható. gabor 02 October 2021 18:06 Ez a leglassabb hely amivel találkoztam 1;40 perc alatt nem kaptunk pizzát szentendreén elég komoly és után a fehiv a futár Joó napot Meg hoztam a rendelést és én erre viheted is vissza ahonnan hoztad András 26 September 2021 23:03 Egy kiállítás alkalmával utaztunk Szentendrére. Fantasztikus hely. Szerintem az ár érték arányában teljesen megfelelő volt. A környező helyeken ennyi pénzért szerintem kevesebb adagokat lehet kapni. Normál pizzának a felét tudtam megenni és a feltét is megfelelő mennyiségű volt. A sajt a teljes felületén vastagon volt megolvasztva.

La Mia Pizzéria & Ristorante Szentendre vélemények - Jártál már itt? Olvass véleményeket, írj értékelést!

1. La Mia Étterem & Pizzéria Szentendre – ételrendelés – Falatozz.hu
  2. Gyöngy patika salgótarján irányítószám
  3. 499 értékelés erről : La Mia Étterem & Pizzéria (Étterem) Szentendre (Pest)
  4. Velvet - Gumicukor - Kiengedték a házi őrizetből VV Indiánt - hírek pirítós mellé
  5. La Mia Pizzeria és Étterem - oma.sk
  6. Megnézlek Magyarország: Szentendre ízei - La Mia Étterem
  7. Kerti díszek fából
  8. La Mia Étterem Kft. - Céginfo.hu
  9. Ne higgy a szemének

Pizza Mix, Szentendre, Paprikabíró u. 21, Phone +36 26 317 900

Gusztav BundicsKedves hely Gábor BergendyJo az éel és friss Lajos KoránNagyon jó Beni BaloghLassú kiszolgálás😑 Idara SamatNagyon szuper a kiszolgálás, az ételek nagyon finomak. Emad Ghavanini(Translated) A pizzahely egy apartmanhotel része. A hangulat kellemes, barátságos személyzet. Azonban több mint 1/2 órát vártunk, hogy megkapjuk a pizzáinkat. Amikor megérkeztek, már fáztak. A pizzák okiak voltak, valószínűleg kétszer is meggondoljuk, hogy visszamenjünk. A helyszín egy kicsit távol van a központtól. A jel nem látszott. Tehát meg kell kérdeznünk az ellenkező boltot a helyről. (Eredeti) The pizza place is part of an apartment hotel. The atmosphere is nice, friendly staff. However we waited more than 1/2 hour to get our pizzas. When they arrived they were already cold. The pizzas were okaish, probably we will think twice to go back. The location is a little bit off the center. The sign was not visible. So we need to ask the opposite shop about the place. Joe Molitoris(Translated) A pizza rendben volt, nem elképesztő.